“Is het besturen van uw organisatie zwoegen of genieten?”

cocos

folder-verenigingenKost uw vereniging of organisatie u veel vrije tijd en heeft u niet het gevoel echt in contact te staan met uw leden, cliënten of medewerkers? Staat of valt het realiseren van doelen en ambities bij de inzet van enkelen? Wordt u er op gewezen dat de website oude informatie bevat en nieuwe dingen niet te vinden zijn?  Stuurt uw organisatie nog brieven per post? Is er niet altijd direct antwoord op vragen van leden/cliënten door een onvoldoende bemand secretariaat? Worden contributies te laat of niet betaald? Komt u wel eens op vreemde momenten tot de ontdekking dat zaken nog geregeld, bevestigd of besproken moeten worden?

Wat kan Interactie daar aan doen?
Wij besparen kostbare tijd voor u en hebben jarenlange expertise in vereniging- en organisatiemanagement, e-services en bestuur- en commissieondersteuning.

Samen doelen bereiken
Uw belangen, doelen en ambities vragen om ondersteuning van professionals en dat is onze kwaliteit, zodat u zich kan toeleggen op kerntaken en dat u dat ook nog minder tijd kost. Uw vereniging of organisatie groeit en de waardering neemt toe. Door het introduceren van het CoCOS services concept van Interactie groep. Het is gebaseerd op het Co-creatie principe. Het verbinden van expertise leidt tot grotere prestaties.

Toegang tot Mijn Interactie

Hieronder kunt u een account aanmaken voor Mijn Interactie. U krijgt daarmee toegang tot de online CoCOS-Scan.

refresh
Heeft u al een account? Maak de CoCOS-Scan

Een zorgeloze toekomst in 5 stappen:

1. Organisatie Scan

Na een CoCOS services organisatie scan kunnen wij u op maat adviseren hoe wij de support diensten het beste kunnen inrichten. Voor de hoogste kwaliteit en zekerheid en voor de laagste kosten. Door te profiteren van onze infrastructuur en expertise gaan uw kosten dalen, houdt u tijd over en gaat de tevredenheid door verbeterde dienstverlening van uw vereniging en organisatie toenemen. De organisatiescan is gratis en vrijblijvend. Alleen hebben wij uw input nodig. Want u kent uw organisatie uiteraard het beste. Wij kennen maatwerkoplossingen voor verenigingen en organisaties van 10 tot 10.000 personen.

2. Informatie Services

Het hart van uw organisatie is een interactieve en goed toegankelijke website. Met behulp van de door ons speciaal ontwikkelde tools kunt u iedere groep in uw organisatie definiëren en kunt u kiezen voor optimale communicatie met leden/cliënten of doelgroepen. Met een eigen inlogcode krijgt u toegang tot het beschermde deel van de website. Alle websitevarianten -van webshop tot inschrijfmodule- worden op maat gebouwd, waarbij alle soorten betaalmiddelen worden ondersteund. Bestuur en ook commissies/afdelingen kunnen hun achterban makkelijk raadplegen en zijn laagdrempelig bereikbaar. Potentiële en nieuwe leden/cliënten worden voorzien van goede en volledige informatie. Van een administratie op papier ontwikkelen wij voor u een papierloos back-office.

3. Database & Financial Support Services

Wij weten hoe belangrijk het is om de juiste informatie over uw contacten vast te leggen in het maatwerk relatie management (CRM)-systeem. Met de hoogste veiligheidsspecificaties beheren wij uw gegevens. Wij regelen op maat uw (volledige) financiële administratie inclusief facturatie, crediteuren- & debiteurenbeheer. Wij maken analyses, stellen begrotingen op en houden rekening met activiteiten in de toekomst. Van BTW-aangifte tot en met het maken van het jaarverslag. U houdt controle over alle financiën en wij voeren voor u de werkzaamheden uit, met volledige financiële transparantie en overzicht van de situatie op elk moment. Door onze systemen en efficiënte werkwijze kunt u aanzienlijk besparen op administratie-, facturatie-, incasso- en portikosten.

4. Organisatie Support Services

Wij regelen tijdens kantoortijd dat de telefoon uit uw naam wordt beantwoord. Wij verzenden informatiepakketten of webshopartikelen. Nieuwsbrieven, tijdschriften of e-mailingen worden verzorgd. Zou het niet prettig zijn als wij de agenda voor een vergadering met u voorbereiden en bestuur en commissies ondersteunen in hun taken? Wij regelen telefonische vergaderingen met notuleerservice. Interactie biedt de management support die een succesvolle vereniging of organisatie nodig heeft. Voor een zorgeloze organisatie gericht op de toekomst.

Interactie beschikt over moderne en stijlvol ingerichte vergaderkamers voor al uw vergaderingen. Met een eigen restaurant en cateringservice. Door de notuleerservice kunt u zich volledig richten op het vergaderen en ontvangt u snel een verslag. Heeft u hulp nodig bij een financiële presentatie voor een vergadering? Interactie helpt u daarbij! Wij beschikken over een ruime archiefruimte voor opslag van uw administratie. Maar liever helpen wij u met het opzetten en bijhouden van een digitaal archief.

5. Event Support Services

Natuurlijk kunnen wij ook bijeenkomsten organiseren waar u en uw leden/cliënten elkaar ontmoeten en waarbij een interactieve opzet nooit ontbreekt! De Interactie groep heeft twee van de grootste congresbureaus van Nederland (Professional Congress Organizers) onder haar vleugels waardoor u van de voordelen van onze 15-jarige ervaring en schaalgrootte geniet. Bijvoorbeeld door inkoopkortingen op drukwerk, reserveringen en inhuren van services. Interactie Opleidingen is een officieel geregistreerde onderwijsinstelling, voor uiteenlopende scholingen aan niet BTW-plichtige beroepbeoefenaars en particulieren. Door deze erkenning kan Interactie onderwijs vrijgesteld van BTW aanbieden. Interactie staat voor inspirerende en perfect georganiseerde bijeenkomsten.

Mijn Interactie

Contact

Interactie Groep
Horapark 9, 6717 LZ Ede
T. 0318 - 693 501
Routebeschrijving

E-mail
info@interactiegroep.nl
Algemeen contactformulier
Personeel

Social Media