Is het besturen van uw organisatie zwoegen of genieten?

Kost uw vereniging of organisatie u veel vrije tijd en heeft u niet het gevoel echt in contact te staan met uw leden, cliënten of medewerkers? Staat of valt het realiseren van doelen en ambities bij de inzet van enkelen? Wordt u er op gewezen dat de website oude informatie bevat en nieuwe dingen niet te vinden zijn? Stuurt uw organisatie nog brieven per post? Is er niet altijd direct antwoord op vragen van leden/cliënten door een onvoldoende bemand secretariaat? Worden contributies te laat of niet betaald? Komt u wel eens op vreemde momenten tot de ontdekking dat zaken nog geregeld, bevestigd of besproken moeten worden?

Wat kan Interactie daar aan doen?

Wij besparen kostbare tijd voor u en hebben jarenlange expertise in vereniging- en organisatiemanagement, e-services en bestuur- en commissieondersteuning.

Profiteren van een partnerschap met Interactie?

Lees meer over onze CoCOS Scan!

Telefonische bereikbaarheid

Een goede telefonische bereikbaarheid is belangrijk voor verenigingen. Bestuursleden van verenigingen willen zich over het algemeen focussen op de kerndoelen van de vereniging, secretariele werkzaamheden zijn bijzaak. Hiernaast blijkt het vaak onmogelijk om naast een drukke baan en een gezin alle facetten van het in stand houden van de vereniging te blijven onderhouden.

Interactie kan veel van deze werkzaamheden, waaronder het afhandelen van telefonische vragen overnemen. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 17.30 uur. Tevens kan Interactie flexibeler mensen inzetten zodat een (onverwachte) piek gemakkelijker opgevangen kan worden.

Lees meer

Ledenadministratie

Interactie voert de ledenadministraties van grote en kleine verenigingen.

Wij weten hoe belangrijk het is om de juiste informatie over uw contacten vast te leggen in het maatwerk relatie management (CRM)-systeem. Met de hoogste veiligheidsspecificaties beheren wij uw gegevens. Wij regelen op maat uw (volledige) financiële administratie inclusief facturatie, crediteuren- & debiteurenbeheer. Wij maken analyses, stellen begrotingen op en houden rekening met activiteiten in de toekomst. Van BTW-aangifte tot en met het maken van het jaarverslag. U houdt controle over alle financiën en wij voeren voor u de werkzaamheden uit, met volledige financiële transparantie en overzicht van de situatie op elk moment. Door onze systemen en efficiënte werkwijze kunt u aanzienlijk besparen op administratie-, facturatie-, incasso- en portikosten.

Op dit moment beheren wij een administratie van ruim 20.000 leden van diverse verenigingen in verschillende branches.

Mijn Interactie

Contact

Interactie Groep
Horapark 9, 6717 LZ Ede
T. 0318 - 693 501
Routebeschrijving

E-mail
info@interactiegroep.nl
Algemeen contactformulier
Personeel

Social Media