Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Fouten moeten echter worden opgelost. Als u over een bepaalde gang van zaken ontevreden bent of van mening bent dat er in uw geval fouten zijn gemaakt, vernemen wij dat graag van u. Wij zullen onze fouten en de gevolgen daarvan te allen tijde trachten op te lossen en tevens willen wij daarvan leren voor de toekomst. Wij stellen het daarom zeer op prijs als u ons hierover informeert. Klachten worden altijd vertrouwelijk behandeld.

Wat is van belang?

Om uw klacht op een juiste en snelle wijze op te lossen kunt u ons, indien van toepassing, van de volgende gegevens te voorzien:

  • uw (bedrijfs)naam, adres en telefoongegevens;
  • een heldere omschrijving van uw klacht;
  • de naam van het congres of de persoon waarover u een klacht heeft;
  • het tijdstip waarop de klacht ontstond.

Zodra wij over deze gegevens beschikken gaan wij met uw klacht aan de slag en houden we u op de hoogte over de voortgang van de afwikkeling.

Hoe een klacht indienen?

U kunt uw klacht zowel mondeling als schriftelijk indienen. U kunt contact opnemen met uw congresmanager of uw klacht melden bij iedere andere medewerker waarmee u contact heeft.

Uw klacht kunt u ook schriftelijk sturen naar:  

Interactie Groep
t.a.v. de directie
Horapark 9
6717 LZ Ede

Of mailen naar Anita van Zanten (Managing Director).

Wat doen wij met uw klacht?

Na ontvangst nemen wij uw klacht op in ons klachtenregistratiesysteem. In dit systeem wordt uw klacht geregistreerd en 6 maanden bewaard. U ontvangt binnen drie werkdagen een schriftelijke ontvangstbevestiging waarin wij vermelden:

  • een korte beschrijving van uw klacht;
  • hoe en wanneer wij uw klacht onderzoeken;
  • op welke termijn u naar alle waarschijnlijkheid een antwoord kunt verwachten.

Normaliter wordt een klacht binnen twee weken afgerond.

Periodiek evalueert Interactie de aard en omvang van ontvangen klachten. Tevens kijken wij welke maatregelen noodzakelijk zijn ter voorkoming van nieuwe klachten.


Dit proces geeft de routing weer van de behandeling van klachten.

Download klachtenprocedure (pdf)

Mijn Interactie

Contact

Interactie Groep
Horapark 9, 6717 LZ Ede
T. 0318 - 693 501
Routebeschrijving

E-mail
info@interactiegroep.nl
Algemeen contactformulier
Personeel

Social Media