COVID-19: Wij leveren een actieve bijdrage om essentiële scholing voor dokters op de IC doorgang te laten vinden.

Congresorganisatie

Betrek Interactie bij de organisatie van úw congres en profiteer van vele voordelen en gemak

BTW-vrije congresregistratie door CRKBO certificering

Doordat Interactie Opleidingen BV CRKBO gecertificeerd is, is het mogelijk BTW-vrije inschrijvingen te realiseren voor deelnemers.

In Organisatie- en Congresbureau Interactie BV zullen de BTW-plichtige transacties (bijvoorbeeld met sponsors of voor feestavonden) kunnen worden gerealiseerd. Dit leidt tot een maximaal gunstige oplossing die de prijs voor deelnemers gunstig kan houden en de opbrengst voor de opdrachtgever gunstig beïnvloed.

  • Teruggave voorbelasting op drukwerk etc.
  • BTW-vrije congresregistratie
  • CRKBO geregistreerde instelling

Wij berekenen de optimale BTW constructie voor deelnemers en u als opdrachtgever

Online deelnemerregistratie

De online registratie is de eerste indruk bij uw deelnemer en daarmee een visitekaartje voor uw bijeenkomst. Congresdeelnemers kunnen zich eenvoudig registreren voor uw congres, workshops, hotelkamers en andere opties. Interactie berekent de optimale BTW-constructie.
  • Volledig geautomatiseerd proces
  • Realtime inzicht voor u als opdrachtgever
  • Alle populaire betaalmethoden en boekhoudkoppeling
  • Hotelkamers, workshops, studiemateriaal, specifieke velden
  • Maatwerk en koppelingen met externe systemen zijn mogelijk

Registratie, bevestiging, facturatie, online betalig, debiteurenbeheer: wij faciliteren alle diensten namens u

Uw eigen congresorganisatie team

Uw congresmanager is uw eerste aanspreekpunt m.b.t. de organisatie van uw event. Binnen het team coördineert de manager uw project met andere betrokkenen. Onze congresmanagers hebben jarenlange ervaring met het organiseren van congressen.
  • Coördinatie van uw project
  • Jarenlange ervaring met diverse soorten events
  • Pro-actieve dienstverlening en signalering
  • Financieel manager, acquisiteur en webdeveloper

Jolien

Amy

Jorien

Betrek Interactie bij de organisatie van úw congres en profiteer van vele voordelen en gemak

Wat kunnen wij
voor u betekenen?

Betrek Interactie bij de organisatie van úw congres en profiteer van vele voordelen en gemak

Of bel ons: 0318-693501

Financieel management en congresbudgettering

Onze financieel manager stelt budgetten op en bewaakt deze. Inschrijfgelden en andere transacties zijn direct zichtbaar in de boekhouding door onze geautomatiseerde processen. Hierdoor bewaakt uw financieel manager eenvoudig budgetten en kan debiteurenbeheer worden uitgevoerd.
  • Uw eigen financieel manager
  • Budget- en debiteurenbeheer
  • Grote mate van automatisering

Profiteer van geautomatiseerde processen en direct contact met uw financieel manager

Congresmarketing en promotie

Wij hebben veel ervaring met het in de markt zetten van een congres of cursus. Wij stellen een Customer Journey en marketingplan op zodat uw doelgroep geïnformeerd wordt. Wij passen verschillende media toe tijdens de stadia rondom uw event.
  • Social Media (advertenties)
  • E-mail marketing en landingpages
  • Drukwerk: posters, flyers, mailing, etc.
  • Congres website

Onze marketingmix is bewezen en meetbaar

Een iPhone en Android app voor uw congres

    Uw eigen sociale platform met programma, sprekers, standhouders, interactief netwerken, foto's delen en veel meer.
    Programma
    Het complete programma wordt geoptimaliseerd voor smartphones weergegeven, inclusief o.a. sprekers & voorzitters, polls, zaalinformatie en sessies.
    Interactieve polls
    Laat deelnemers tijdens een presentatie stemmen op stellingen. De uitslagen zijn direct zichtbaar of deze blijven verborgen, indien gewenst.
    Favorieten en opmerkingen
    Stel een presentatie of sessie in als favoriet en ontvang een melding. Maak notities tijdens de presentaties.
    Activiteitenstroom
    Deelnemers, sponsoren en sprekers kunnen gemakkelijk met elkaar in contact komen. Deel foto's, plan een bezoek aan een stand of stel een vraag aan een spreker.
    Sponsoren en standhouders
    Standhouders zijn zichtbaar in een interactieve plattegrond, inclusief logo en informatie.
    Push notificaties
    Het is mogelijk om alle bezoekers (of specifieke personen) een push notificatie te sturen. Deze berichten zijn door de organisatie ook namens standhouders of sprekers te versturen.

    Uw eigen sociale platform met programma, sprekers, standhouders, interactief netwerken, foto's delen en veel meer

    Simulatiecentrum NSTZ

    Betrek Interactie bij de organisatie van úw cursus en profiteer van vele voordelen en gemak

    Uw eigen website voor uw congres

    Alle websites zijn maatwerk, de gebruikte tools zijn gestandaardiseerd en overdraagbaar. Wij hebben veel ervaring met Wordpress en Joomla. De meeste websites ontwikkelen wij op basis van Wordpress. Wij onderhouden enkele Joomla websites van klanten.
    • Responsive design
    • WordPress of Joomla
    • Hosting, SSL en domeinnaam
    • Chat-widget, Social Media en e-mail marketing

    Locatie management

    Interactie beschikt over een eigen medisch simulatiecentrum. Daarnaast hebben wij vele contacten en gunstige inkoopvoorwaarden bedongen bij diverse locaties in Nederland.
    • NSTZ medisch simulatiecentrum
    • Van der Valk Hotels
    • Reehorst
    • NH Hotel Group

    Drukwerk voor congressen

    Congrestassen, flyers, visitekaartjes, vloerstickers, programmaboekjes, bierviltjes, t-shirts, vlaggen, relatiegeschenken, keycords en roll-up banners zijn enkele voorbeelden van drukwerk die wij regelmatig voor congressen en standhouders verzorgen.
    • Eigen vormgever
    • Professioneel drukwerk
    • Full-color congresbadges

    Wij komen graag met u in contact

    Betrek Interactie bij de organisatie van úw congres of cursus en profiteer van vele voordelen en gemak

    Wilt u een event organiseren?

    Wij hebben ruim 20 jaar ervaring en bieden vele producten en diensten
    U kunt ons op telefoonnummer 0318-693501 bereiken. Ook zijn wij bereikbaar via live chat. Als u vragen heeft met betrekking tot het organiseren van congressen of cursussen en aanverwante diensten, dan vraagt u naar Achraf Ftatchi.

    Jolien Wiegman

    Congresmanager

    Amy van Koot

    Congresmanager

    Jorien Luiten

    Congresmanager

    Anita van Zanten

    Managing director

    Niels Luiten

    Webdeveloper

    Nadine Nellestijn

    Congresmanager

    Marjolein van Zanten

    Congresmanager

    Florianne van Zanten

    Congresmanager

    Gerben van den Broek

    Financieel manager

    Sponsoracquisitie en gesponsorde sessies

    Het is van belang om op relevante momenten in contact te komen met uw doelgroep. Interactie heeft grote ervaring in het zoeken naar oplossingen.

    Bij een congres is een juist afgewogen samenspel tussen bedrijven, deelnemers en opdrachtgevers essentieel. Regelgeving verandert. Interactie weet altijd de juiste balans te vinden.

    Interactie heeft grote ervaring in het zoeken naar oplossingen. Een scala aan mogelijkheden zijn voorhanden. Van stands tot hospitality rooms, van ontbijtsessies tot awards, van congrestas tot advertentie in het programmaboek. Steeds binnen de ruimte van regelgeving. Ook exclusieve bijeenkomsten zijn mogelijk. Uit evaluaties en sponsormeetings is gebleken dat Interactie de juiste contacten weet te leggen.

    Online samenwerking en documentbeheer

    Een congres organiseer je in teamverband. Alle betrokkenen hebben toegang tot ons Project Management Systeem. Hierin worden taken toegekend, planningen opgesteld en documenten gedeeld.
    • Centrale bestandsopslag
    • Inzicht in status van uw project
    • Congresplanning en draaiboek
    • Onbeperkt aantal gebruikers

    Abstract handling en posterpresentatie

    Het volledige proces van abstract handling kan complex zijn. Interactie maakt gebruik van een systeem waarin alle handelingen geautomatiseerd plaatsvinden, van call for abstracts tot en met de beoordeling door reviewers en acceptatie.
    • Call for abstracts
    • Abstract submission en reviewing
    • Eigen posterborden beschikbaar
    • Vervaardigen van (online) proceedings of abstractboek

    Interactie moet je ervaren

    Interactie Groep

    • Horapark 9
      6717LZ Ede
    • 0318-693501
    • klantenservice@interactiegroep.nl

    Congres- en verenigingsmanagement

    Congresbureau Interactie BV

    • KvK Arnhem: 09112237
    • BTW nummer: NL813621471B01

    Interactie Opleidingen BV

    • KvK Arnhem: 50760394
    • Vrijgesteld van BTW.