De Interactie Groep bestaat uit twee organisaties en is gespecialiseerd in het organiseren van verenigingsmanagement, congressen en cursussen:
De Interactie Groep is al ruim 20 jaar actief in deze branches door het voeren van verenigingsmanagement en het organiseren van postacademisch onderwijs. Het is ons doel om werkzaamheden pro-actief te signaleren waardoor het bestuur ontzorgd wordt en u zich kunt concentreren op de hoofdzaken binnen de vereniging. Hier liggen uw verantwoordelijkheden. Interactie is gespecialiseerd in het organiseren van de algemene ledenvergadering, beleidsdagen, ledenbijeenkomsten, vergaderingen en congressen namens uw vereniging en draagt daarvoor de verantwoording.
Wij ondersteunen de bestuursleden, diverse commissies en de beleidsadviseur. Wij stellen draaiboeken op, plannen de locatie en onderhouden contact met sprekers en deelnemers. Deelnemers kunnen zich eenvoudig registreren.
Doordat Interactie Opleidingen BV CRKBO gecertificeerd is, is het mogelijk BTW-vrije inschrijvingen te realiseren voor deelnemers.
In Organisatie- en Congresbureau Interactie BV zullen de BTW-plichtige transacties (bijvoorbeeld met sponsors of voor feestavonden) kunnen worden gerealiseerd. Dit leidt tot een maximaal gunstige oplossing die de prijs voor deelnemers gunstig kan houden en de opbrengst voor de opdrachtgever gunstig beïnvloed.
De online registratie is de eerste indruk bij uw deelnemer en daarmee een visitekaartje voor uw bijeenkomst. Congresdeelnemers kunnen zich eenvoudig registreren voor uw congres, workshops, hotelkamers en andere opties. Interactie berekent de optimale BTW-constructie.
Uw congresmanager is uw eerste aanspreekpunt m.b.t. de organisatie van uw event. Binnen het team coördineert de manager uw project met andere betrokkenen. Onze congresmanagers hebben jarenlange ervaring met het organiseren van congressen.
Onze financieel manager stelt budgetten op en bewaakt deze. Inschrijfgelden en andere transacties zijn direct zichtbaar in de boekhouding door onze geautomatiseerde processen. Hierdoor bewaakt uw financieel manager eenvoudig budgetten en kan debiteurenbeheer worden uitgevoerd.
Wij hebben veel ervaring met het in de markt zetten van een congres of cursus. Wij stellen een Customer Journey en marketingplan op zodat uw doelgroep geïnformeerd wordt. Wij passen verschillende media toe tijdens de stadia rondom uw event.
Uw eigen sociale platform met programma, sprekers, standhouders, interactief netwerken, foto’s delen en veel meer.
Alle websites zijn maatwerk, de gebruikte tools zijn gestandaardiseerd en overdraagbaar. Wij hebben veel ervaring met WordPress en Joomla. De meeste websites ontwikkelen wij op basis van WordPress. Wij onderhouden enkele Joomla websites van klanten.
Interactie beschikt over een eigen medisch simulatiecentrum. Daarnaast hebben wij vele contacten en gunstige inkoopvoorwaarden bedongen bij diverse locaties in Nederland.
Een congres organiseer je in teamverband. Alle betrokkenen hebben toegang tot ons Project Management Systeem. Hierin worden taken toegekend, planningen opgesteld en documenten gedeeld.
Congrestassen, flyers, visitekaartjes, vloerstickers, programmaboekjes, bierviltjes, t-shirts, vlaggen, relatiegeschenken, keycords en roll-up banners zijn enkele voorbeelden van drukwerk die wij regelmatig voor congressen en standhouders verzorgen.
Bij een congres is een juist afgewogen samenspel tussen bedrijven, deelnemers en opdrachtgevers essentieel. Regelgeving verandert. Interactie weet altijd de juiste balans te vinden.
Interactie heeft grote ervaring in het zoeken naar oplossingen. Een scala aan mogelijkheden zijn voorhanden. Van stands tot hospitality rooms, van ontbijtsessies tot awards, van congrestas tot advertentie in het programmaboek. Steeds binnen de ruimte van regelgeving. Ook exclusieve bijeenkomsten zijn mogelijk. Uit evaluaties en sponsormeetings is gebleken dat Interactie de juiste contacten weet te leggen.
Het volledige proces van abstract handling kan complex zijn. Interactie maakt gebruik van een systeem waarin alle handelingen geautomatiseerd plaatsvinden, van call for abstracts tot en met de beoordeling door reviewers en acceptatie.