Wij werken namens uw vereniging, uw identiteit blijft behouden
Repeterend werk wordt waar mogelijk geautomatiseerd
Financiële transparantie en altijd in samenwerking met uw penningmeester
Uw eigen verenigings- en financieel manager
Wij hebben ervaring met grote en kleine verenigingen
Wij beschikken over een multidisciplinair team en bieden efficiënte werkwijzen
Kantoor in Ede, met ruime en moderne vergaderfaciliteiten
Wij begeleiden het overstapproces van het huidige bureau naar Interactie
Congresorganisatie, webdevelopment, financieel management: alles is in huis
Het team van Interactie is multidisciplinair en heeft op vaste tijdstippen overleg waarin alle facetten van uw vereniging besproken worden. Hierdoor is het team op de hoogte van essentiële zaken. Dit draagt bij aan een efficiënte en effectieve werkomgeving. Hierdoor borgt Interactie de continuïteit en kwaliteit van de werkzaamheden die wij voor diverse verenigingen uitvoeren.
De Interactie Groep bestaat uit twee organisaties en is gespecialiseerd in het organiseren van verenigingsmanagement, congressen en cursussen:
Naast deze organisaties hebben wij het Nederlands Simulatie- en Trainingcentrum voor de Zorg (NSTZ) opgericht. Dit medisch simulatiecentrum maakt deel uit van ons kantoor in Ede.
Interactie is al ruim 20 jaar actief in deze branches door het voeren van verenigingsmanagement en het organiseren van postacademisch onderwijs. Wij zijn ervan overtuigd dat we gezamenlijk verdere professionalisering binnen uw vereniging kunnen waarmaken.
Het is ons doel om werkzaamheden pro-actief te signaleren waardoor het bestuur ontzorgd wordt en u zich kunt concentreren op de hoofdzaken binnen de vereniging. Hier liggen immers uw verantwoordelijkheden. Interactie is gespecialiseerd in het voeren van het volledige secretariaat en draagt daarvoor de verantwoording.
Afhankelijk van de behoefte van uw vereniging maken wij een keuze voor het ledenadministratie systeem. Interactie heeft ervaring met verschillende (online) ledenadministraties. Dit komt omdat verenigingen vaak al jarenlang een bepaald systeem gebruiken.
Het heeft onze voorkeur om software zoveel mogelijk te standaardiseren. Hierdoor kunnen wij efficiënt onze diensten aanbieden. Interactie is een certified reseller van Teamleader.
U krijgt een vaste contactpersoon toegewezen die het financieel management voor uw vereniging uitvoert: uw financieel manager. De financieel manager is het eerste aanspreekpunt voor alle financiële zaken. Deze bewaakt de processen binnen en buiten uw vereniging, in samenspraak met uw penningmeester.
Doordat Interactie Opleidingen BV CRKBO gecertificeerd is, is het mogelijk BTW-vrije inschrijvingen te realiseren voor deelnemers.
De Interactie Groep is al ruim 20 jaar actief in deze branche door het voeren van verenigingsmanagement en het organiseren van postacademisch onderwijs.
Interactie levert een groot aantal digitale diensten als website ontwikkeling, onderhoud aan bestaande websites, e-mail nieuwsbrieven en e-learning. Deze diensten zijn in eigen beheer en ontwikkeld voor congressen en verenigingen.
De Interactie Groep ondersteunt besturen bij het organiseren van alles rondom de vereniging. Denk aan het oprichten van een vereniging of stichting, statuten, bestuur, Kamer van Koophandel, bankrekening, verzekering, belasting, subsidie, contributie, begroting, financiele- en ledenadministratie en de website.